En långrit barbacka

Idag har jag ridit barbacka på Kiljan för första gången, då får man ju se till att göra det ordentligt också så det blev en härlig skogsrunda tillsammans med mamma på 2 timmar! Vi stannade efter lite mindre än halva vägen för att smaska på blåbär, både hästar och människor. Fast Kiljan tyckte bättre om de knallgröna och perfekta grästuvorna som han nöjt mumsade i sig. Efter att ha hoppat upp på hästryggen igen och ridit en bit så skriker mamma "KANTARELLER!!", fattade först ingenting så jag bara tittade förvirrat runt omkring mig, haha. Jag har verkligen inga kantarellögon för jag red förbi två till kantarellställen utan att märka någonting. Det är ingen idé att leta svamp med mig folk ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0