Dålig på att skriva...

Nu var det verkligen längesen jag skrev. Har inte suttit vid datorn på nästan en vecka eftersom jag har gjort rätt mycket annat. Var och tittade på rätt många matcher eftersom det var Gothia Cup, fotbollsspelaren i mig kom tillbaka ;) Var borta från stallet i både i torsdags och fredags eftersom jag hade Harry Potter - marathon med några kompisar och repade lite med ett band som jag startat upp med två kompisar. Kändes konstigt att vara borta från stallet så länge så det var skönt att komma upp igen i lördags!  
Igår var jag i också uppe i stallet. Vi byggde upp en round pen i vår gräspaddock och jag lekte med Snerra både on-line och liberty. Hon är så himla duktig, lyssnar jätte bra på mig även när hon är helt fri. Sedan red jag en sväng i repgrimma och det gick väldigt bra, hon var väldigt avspänd och gick med sänkt huvud och jag riktigt kände hur hon arbetade med ryggen. 
Ikväll ska jag nog också upp men då är det mamma som ska rida Snerra och jag ska nog följa med på Dropi :) 
Kanske blir lite kass på att skriva nu när det är sommar och ska bli fint väder några dagar, då vill jag inte sitta inne vid datorn, är alldeles för rastlös för det ;)
 
Snerra i onsdags då hon tömkördes, superduktig var hon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0