Baka liten kaka

Just nu håller jag på att baka. I morse bestämde jag mig för att jag skulle cykla till stallet och när jag tittade på väderprognosen så stod det att det skulle börja regna mitt på dagen. Så jag satte glatt igång och baka eftersom det skulle bli regn och tänkte att jag skulle cykla senare. Blir det nått regn då?! Nej, det har inte kommit en enda droppe. Så nu kanske det kommer i eftermiddag i stället när jag ska cykla? Jaja, hoppas att de hade fel och att det inte blir nått regn över huvud taget.
Bakar cupcakes/muffins. De ska in i ugnen nu och det blev väldigt mycket deg, trodde att det skulle bli 12 cupcakes, men det blir ju minst 24 st!
 
Update: 10 minuter efter att jag hade skrivit inlägget så kommer de första regndropparna! Nu hoppas jag bara att det slutar innan jag ska cykla till stallet...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0