Att leka är toppen!

Här kommer ett litet inlägg för alla er som är nattugglor, och för er som läser detta senare för den delen också!
Var en mysig stalldag i dag. Red en sväng med Tea gick ganska bra i alla fall. Han springer på lite för mycket i traven, men det är ju det vi jobbar med!
Lekte sedan med honom, lite sideways som han har blivit riktigt duktig på nu. Känns som att jag har börjat läsa av honom lite bättre så att jag vet lite mer vad det är jag behöver göra. Innan kändes det bara som att det blev fel hela tiden...
Busade gjorde han även idag, studsade lite och tyckte att det var roligt. Mamma måste verkligen fota när jag leker någon gång och fånga när han tycker det är kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0