upp och iväg

Har haft två fina ridturer med Dropi, både i Onsdags och igår. Det blev mycket springa i onsdags, pigg och glad var han och fin tölt blev det också emellanåt! Nu kommer jag inte få åka till stallet eller träffa den lilla pållen på några dagar eftersom vi ska ner och hälsa på lite släktingar i helgen. Saknar alltid stallet även om jag bara är borta i typ tre dagar... Kommer säkert sakna det lika mycket nu men kommer kännas lite skönt att vila ifrån det nu eftersom det varit så intensivt med letande efter häst och alla lyser och nya intryck. Men det är klart jag kommer sakna det också!! Nu när jag åker iväg kommer jag inte skriva i helgen. Så Tea kommer stå för uppdateringen! Ha det super alla i Stålebo (och alla andra!) med era hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0