Suss-lektion

Hemma från stallet efter att ha ridit lektion för Suss. Det var riktigt roligt, Snerra var så otroligt duktig. Släppte fint i båda varven i skritt och även i höger varv i traven. Hon känns så otroligt mycket mjukare nu, hoppas det fortsätter så och att hon inte blir halt eller så igen. Har aldrig ridit lektion på henne innan, så det var väldigt kul att göra det.
Idag fyller Karin i stallet år också (Stort Grattis!!!) så hon bjöd på tårta, riktigt gott efter en lektion!
Inte så roligt att skolan börjat igen, redan imorgon drar det igång med nationella prov i engelska och sen är det minst ett prov varje vecka fram till skolavslutningen, inte något jag ser fram emot direkt. Det är tur att jag har stallet och Snerra, där kan jag bara ta det lungt och rensa hjärnan utan att behöva tänka på all stress som blir när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0