stallvecka

Kom nyss hem från stallet. Jag och Anna åkte dig imorse klockan 7 och gav alla hästarna frukost. Vi har varit där hela dagen och hjälpt Johann (Fridgeirsson för er som inte vet vem det är ;) ), ridit och packat hö. Älskar att vara i stallet, är alltid jätteglad av det!
Blev lite orolig för Snerra idag, kände att hennes hovar var ovanligt varma när jag skulle kratsa hovarna. Gick runt och jämförde med alla hästar. Red ändå med Anna en liten sväng för att känna hur hon kändes. Märkte ingenting under ridturen, alla gångarter var som vanligt och hon verkade inte ha ont alls. Hoppas det inte är något, ska känna på henne imorgon igen och se om det fortfarande är varmt då.
De är så söta Snerra och Thyrill, de går nästan alltid bredvid varandra och äter ur samma hög. Idag åt de till och med från samma hötuss, gullehästar :)
Men nu ska jag försöka mig på att rita av Snerra, får se hur det blir. Ha en mysig fredag :D
.
Kattis ser lite rolig ut när hon sträcker på sig haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0