Stallet nästa!

Har haft en skön förmiddag och bara segat, kan behövas nu i början av lovet! Snart åker jag och Tea till stallet, vet itne riktigt vad vi har planerat att göra. Jag ska rida Dropi och kommer säkert ge Muninn en liten kram, hehe. Han var så mysig den lilla hästen så kommer inte kunna låta bli! Jag blir ju kär i alla hästar, men när jag väl ska ha en egen så är jag kritisk... Det är väl ungefär så men det blir ju helt annorlunda när man ska rida en häst som man kanske ska köpa än om man bara rider ut på någons häst som står i stallet.
Sitter och ritar lite, är så sugen på att komma igång med att rita lite hästar igen. Det kommer i perioder och när det är skola så hinner jag inte med mycket annat än att göra läxor och vara i stallet. Men nu ska det bli ändring!


Förra sensommaren, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0