Snart slut på helgen..

Så var helgen slut... Den går alldeles för fort, borde vara minst tre dagar!
Idag blir det en stallfridag, kände att jag behöver träna lite, konditionen är sämre än den varit på länge. Så nu är mamma i stallet och har det mysigt, lite avundsjuk är jag faktiskt. Men jag har tittat lite på Världscupshoppning. Det är så spännande, och det är inte slut än. Rolf-Göran ligger femma just nu, han hoppade felfritt på en bana som verkade vara väldigt svår, många av de bästa rev. Jag håller tummarna för honom!
Igår var jag i alla fall uppe i stallet. Red en fantastisk skogstur i det härliga vädret. Mamma gick med mig så både hon och Snerra fick klättra. Testade att rida Snerra i repgrimma för första gången och det gick super!
Efter ridturen mockade vi lite i hagen. Thyrill var så himla gullig, gick efter mig som en skugga och var väldigt nyfiken på vad jag gjorde. Mysla var också rolig. Hon var så nyfiken på skottkärran att hon var tvungen att välta ut den så att jag fick mocka upp allt igen. Hon såg så rolig ut där hon stod och undersökte den. Snerra följde också efter mig. Alla hästar ville vara i centrum!
Nej nu får jag ta och dra mig till träningen så att jag inte kommer försent!
.
Bild på en av mina gullekatter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0