Snart påsklov!

Då var det tisdag igen och snart påsklov! Räknar dagarna och nu är det inte mycket kvar :)
I eftermiddag ska jag till stallet och rida. Mamma ska köra upp mig och sen komma upp och hämta mig igen. Måste träna Snerra på att gå mellan hagarna. Sen vi började med slowfeeding i stallet flyttar vi över hästarna till hagen bredvid när vi ska fylla på slowfeedinglådorna. Den öppningen i staketet som är har en bom längst ner och Snerra tycker inte om att gå över där. Tror det kan bero på att strömmen tickar i staketet som är precis bredvid och att hon tror att det är ström i den nedersta bommen också. Så idag ska jag träna lite NH i hagen och sen tänkte jag hinna med en liten tur. Hoppas det inte blir lika kallt som det var i morse, tänkte fotografera lite om det är soligt och fint så att jag får lite fina vårbilder från stallet.
Men nu har jag snart spanska lektion. Adios! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej goingar!

Vad roligt att se er blogg och bilder från de vackra hästarna. Jag saknar Gnýfari grymt mycket och ser fram emot en höst tillsammans med honom. Inte mycket hästande i storstaden tyvärr utan jag ägnar mig åt mina andra intressen i stället. Här i Argentina går vi mot höst men i helgen brände jag mig i solen likväl!



Hoppas det går bra för er och hästarna!

Stora kramar till er

Annika

2012-04-04 @ 01:05:00
Postat av: Tea

Hej Annika!

Vad roligt att du hittat vår blogg :)

Vi ser fram emot att ha dig tillbaka i Stålebo i höst!

Mamma hälsar ;)

Kram

2012-04-04 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0