Riktigt puskerusk!

Just nu har jag inget bättre för mig än att sitta framför datorn och vandra runt i huset och titta på det minst sagt trista vädret utanför... Känns inte sådär jättekul med snöslask i April, förra året var ju betydligt bättre! Jag och mamma kommer i alla fall trotsa regnet/snön och ge oss ut och rida, bara att ta på sig regnkappan och ge sig ut. Finns ju faktiskt värre väder än detta men i bland önskar man i alla fall att man hade ett ridhus, även om det är mycket roligare att rida ut!
Nu har jag i alla fall letat reda på lite islandshäst butiker på nätet, tänkte dela med mig av några av dem.

Agersta Ridshop
Hilbar
Ninas häst och hund - både för islandshäst och hund!
aaislandshast

Det jag främs har tittat på på sidorna är träns, alltid lite kul att hitta fina träns. Måste ju spana in ett till min framtida häst! ;)

Skulle vilja ha detta tränset fast utan pärlor

 

Vill att den lilla ringen där nere ska se ut som den till vänster, inte som den till höger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0