Påsk och skoj

Jag vet att jag och Tea tjatar om påsklov men det ska bli såååå skönt och roligt, massor med häst och stall! Jag räknar det nästan som att lovet redan har börjat eftersom jag inte har någon läxa tills imorgon.
Trodde att jag och mamma skulle komma hem jättesent efter att ha varit och tittat på häst men vi kom iväg riktigt snabbt så vi kom inte hem speciellt sent, skönt! Det är ganska mysigt att åka bil ändå och det är alltid lite småpirrigt när man är påväg till ett nytt ställe och ska titta på ny häst. Jag försöker att inte ha några förväntningar över huvud taget för att jag inte ska bli besviken när jag åker därifrån. Det blir så trist om man sitter och tänker på hur det ska bli och så var det inte alls så man trodde, det är ju lite deprimerande.
Nej, nu blir det till att kila i säng så jag orkar med den sista dagen innan älskade LOVET!


Dropi & Gnýfari vid ihopsläppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0