Musikal

Inte speciellt hästigt detta men idag har jag i alla fall suttit framför ett piano och spelat till en musikal som lite folk från skolan gör, vi gjorde både första och sista föreställningen idag så nu är vi klara! Det var faktiskt mycket roligare under själva föreställningen än vad det har varit tidigare.

I och med musikalen blev det inga hästar för mig idag, önskar verkligen att jag kunde få rida varje dag. Det kommer jag ju dessutom få göra under påsklovet, i alla fall mer än vad jag gör i vanliga fall eftersom jag ska hjälpa mamma att ta hand om Muninn! Ska bli jättekul att pyssla med en ny häst som jag inte känner speciellt mycket ännu, ska träna NH (som jag vet att han redan kan en del) och annat kul. Hoppas att det går fort fram så att jag kan hoppa upp på honom med repgrimma i slutet av veckan i alla fall. Älskar verkligen att ha fler hästar att ta han om, det är så kul att vara i stallet och jag tror verkligen det skulle passa mig att jobba med hästar. Jag får aldrig nog av det!


Alma (till vänster) & Muninn (till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0