Mia-lektion

Nu har jag precis läst klart läxan vi har tills imorgon, 60 sidor i bokenA-6171. Trodde att jag aldrig skulle bli klar men jag måste erkänna att jag kom in i den. Den börjar faktiskt bli lite spännande, men hemsk eftersom det är en självbiografi av en jude under andra världskriget.
Snart ska jag upp till stallet och rida lektion för Mia Ljungqvist. Jag och mamma har hand om Mysla idag till på söndag så det är henne jag ska rida på lektionen. Mamma får rida Snerra i helgen, kanske rider jag en sväng imorgon, det beror lite på vädret! Hoppas det blir lite bättre, just nu regnar det hur mycket som helst och det gör mig betydligt mindre ridsugen... Typiskt att jag och mamma inte hunnit beställa hem sådana ridregnkappor som finns på hööks. Nu kommer jag bli genomblöt om benen om det ska regna såhär mycket. jaja, det är bara att bita ihop och försöka fokusera så mycket som möjligt på ridningen :)
Imorgon gör jag sista nationella provet i engelska och sen blir det långhelg (med massor av häst) Längtar!!
.
Lilla Mysla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0