Hästletartagen

Jag och mamma åker runt väldigt mycket just nu och letar efter häst, vi fick av någon anledning världens kick! Därför är vi helt upptagna av att åka runt till olika stall och se om vi kan hitta någon häst som skulle kunna passa mig, och mamma. Det är, som jag sagt tidigare, mycket svårare än vad jag trodde. Även om det är jättekul att titta på så många olika hästar för man lär sig så väldigt mycket men ibland vill man bara att någon ska ta fram den rätta hästen till en så man kan få den någon gång, haha nej men nästan.
Tänker i vilket fall inte säga någonting om hur det gick igår med hästen som vi tittade på, om jag hittar hästen som jag vill ha kommer jag inte berätta det förens hästen har kommit hem till oss eller vi har köpt hästen!

Kommer inte hinna rida Dropi idag inte kul men nästa vecka kommer jag få rida honom mycket mer. Skönt att "komma hem" och slippa åka runt i olika stall för att leta efter häst.


En glad Gnýfari

Kommentarer
Postat av: annika

Gnýfari mí corazón, vad vacker han är! Och oh så saknad!

2012-04-05 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0