Glad (hästig) Påsk!

Har varit i stallet och kom hem för några timmar sedan, jag och mamma red en lite längre runda, som inte är så jättelång, hehe. Dropi ville inte komma idag i hagen, han tyckte det var en mycket bättre idé att han skulle springa kors och tvärs och leka. Så mamma hjälpe mig att göra den "berömda" lekhagen. Sedan gick det fin fint, mycket bättre än förra gången jag lekte i den. Han gick med på att leka min variant av hans lek vilket betydde att vi bytte roller, jag springer iväg och han springer efter mig, jag gillar i alla fall den varianten mycket mer!
Det märks också att "draw" har blivit bättre, annars så skulle det nog inte gått så bra i dag som det gjorde i lekhagen. Igår fick vi också en riktigt fin lektimme tillsammans när vi minsann bevisade att cirklinggame har blivit mycket mer av en lek för oss två, det är kul när man ser framstegen och man får bekräftelse (även om det är en liten) att man har gjort rätt!
Vet att Tea gjorde riktigt fina squeeze med Snerra när de lekte idag också, hejja dem!


Från min Instagram (som nu också finns för Android!), heter AnnaIsryttare
Visst är bilden på Dropi överst kul?! Haha, han var så avslappnad när jag hade stått och borstat honom en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0