April, april!

Då var det söndag igen, helgen går alldeles för fort! Första april också, får se om det blir något roligt aprilskämt idag ;)
Det känns konstigt att jag inte ska åka till stallet idag, är där nästan varje dag nu för tiden. Egentligen är jag hur ridsugen som helst, men idag ska mamma få rida.
Fick ett sms igår om att Snerra stod och åt i samma låda som Alma, vad gulligt! Redan när vi åkte därifrån såg man att Alma gick efter Snerra vart hon än gick, utan att hon verkade bry sig det minsta. Känns så himla skönt att hon går i en stor hage med andra hästar!
Eftersom jag har en hemmamorgon passade jag på att städa min garderob med hästkläder och upptäckte att jag måste åka och köpa tröjor inför våren, har bara en enda som passar och den kan jag ju inte ha hela tiden. Frågan är bara när jag ska få tid till det, kanske på påsklovet?
Det är ju faktiskt bara fyra dagar i skolan den här veckan och sen är det påsk, åh vad jag längtar!!! Ska åka upp till stallet varje dag om jag hinner, hade tänkt cykla upp men det verkar som att det ska bli kallt. Johann kommer och ska ha kurs helgen efter påsk och veckan när vi har påsklov ska han rida hästarna, och det vill jag gärna se!
Nej nu får jag nog ta och städa min vanliga garderob också, det behövs verkligen.
Resultatet av när jag ska plugga, kameran fram och kort på allt (t o m saltskålen)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0